Motor de barca Honda BF2.3DH LCHU, cizma lunga, 2.3 CP

.

Motor de barca Honda BF2.3DH LCHU, cizma lunga, 2.3 CP

Cod: BF2.3DHLCHU



Motor de barca Honda BF2.3DH LCHU, cizma lunga, 2.3 CP HONDA MARINE

Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia

Pret de lista: 4.623,37 LEI

Pret fara TVA: 3.820,97 LEI

Descriere

Motorul de barcă Honda BF2.3 LCHU, cizmă lungă, 2.3 CP este unul dintre cele mai ușoare motoare de barcă în patru timpi din lume. Dar, doar pentru că este ușor, nu înseamnă că am redus puterea. BF2.3 are cu 15% mai multă putere față de predecesorul său. Motorul de barcă Honda BF2.3 LCHU, 2.3 CP are un design avansat din punct de vedere tehnologic care îți oferă putere și performanță – fără a sacrifica portabilitatea.

Motorul de barcă Honda BF2.3 LCHU, 2.3 CP are următoarele avantaje:

-Cel mai ușor motor din clasa sa
-Cu 15% mai multă putere
-Rezervor combustibil cu 12% mai mare
-Cel mai economic la nivel mondial.

Lightweight - Design compact, ușor pentru portabilitate usoara
Alegerea unui motor exterior ușor asigură o mai bună manevrare, eficiență a consumului de combustibil și ușurință în transport.

Recoil start - Pornire cu recul pentru motoarele de barca exterioare.
O **pornire cu recul**, cunoscută și ca **pornire prin tragere**, este o metodă manuală de pornire a unui motor, folosită în mod obișnuit la motoarele mici, cum ar fi motoarele exterioare. Nu uitați, pornirea cu recul este o metodă simplă și fiabilă, mai ales pentru motoarele mai mici. Cu toate acestea, unele outboard moderne vin și cu opțiuni de pornire electrică pentru un plus de confort.

Integrated fuel tank - Rezervor de combustibil integrat.
Portabilitate și comoditate îmbunătățite.

Throttle tensioner - Întinzator
Îmbunătățește controlul clapetei de direcție.

Integrated carrying handle
- Mâner de transport integrat
Îmbunătățește portabilitatea

360 Steering - Direcție 360˚ pentru simplificarea manevrabilitatii

Specificatii

Tip motor: OHV - 1 cilindru, 2 valve
Capacitate cilindrina: 57 cmc
Turatie maxima: 6000 rpm
Racire motor: Cu aer
Admisie carburant: 1 carburator
Sistem electronic: Cu tranzistori
Gestionare comenzi: Comanda la eche
Tip pornire: Manuala la sfoara
Evacuare gaze: In apa
Raport de transmisie: 2,42 : 1
Elice: Plastic, 3 palete
Volum rezervor benzina: 1.1 l
Inclinare motor: Manuala in 4 trepte
Lungime cizma: 571 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1100 mm
Lungime (cu maner): 410 mm
Latime: 280 mm
Greutate: 14 kg
Putere motor (CP): 2.3 CP

Observatii

Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.

Cod comanda: BF2.3DHLCHU

HONDA MARINE

Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 4.623,37 LEI

Pret fara TVA: 3.820,97 LEI

  • Intreaba stoc

Adauga in cos



Motorul de barcă Honda BF2.3 LCHU, cizmă lungă, 2.3 CP este unul dintre cele mai ușoare motoare de barcă în patru timpi din lume. Dar, doar pentru că este ușor, nu înseamnă că am redus puterea. BF2.3 are cu 15% mai multă putere față de predecesorul său. Motorul de barcă Honda BF2.3 LCHU, 2.3 CP are un design avansat din punct de vedere tehnologic care îți oferă putere și performanță – fără a sacrifica portabilitatea.

Motorul de barcă Honda BF2.3 LCHU, 2.3 CP are următoarele avantaje:

-Cel mai ușor motor din clasa sa
-Cu 15% mai multă putere
-Rezervor combustibil cu 12% mai mare
-Cel mai economic la nivel mondial.

Lightweight - Design compact, ușor pentru portabilitate usoara
Alegerea unui motor exterior ușor asigură o mai bună manevrare, eficiență a consumului de combustibil și ușurință în transport.

Recoil start - Pornire cu recul pentru motoarele de barca exterioare.
O **pornire cu recul**, cunoscută și ca **pornire prin tragere**, este o metodă manuală de pornire a unui motor, folosită în mod obișnuit la motoarele mici, cum ar fi motoarele exterioare. Nu uitați, pornirea cu recul este o metodă simplă și fiabilă, mai ales pentru motoarele mai mici. Cu toate acestea, unele outboard moderne vin și cu opțiuni de pornire electrică pentru un plus de confort.

Integrated fuel tank - Rezervor de combustibil integrat.
Portabilitate și comoditate îmbunătățite.

Throttle tensioner - Întinzator
Îmbunătățește controlul clapetei de direcție.

Integrated carrying handle
- Mâner de transport integrat
Îmbunătățește portabilitatea

360 Steering - Direcție 360˚ pentru simplificarea manevrabilitatii

Tip motor: OHV - 1 cilindru, 2 valve

Capacitate cilindrina: 57 cmc

Turatie maxima: 6000 rpm

Racire motor: Cu aer

Admisie carburant: 1 carburator

Sistem electronic: Cu tranzistori

Gestionare comenzi: Comanda la eche

Tip pornire: Manuala la sfoara

Evacuare gaze: In apa

Raport de transmisie: 2,42 : 1

Elice: Plastic, 3 palete

Volum rezervor benzina: 1.1 l

Inclinare motor: Manuala in 4 trepte

Lungime cizma: 571 mm

Inaltime totala (cu motor cu tot): 1100 mm

Lungime (cu maner): 410 mm

Latime: 280 mm

Greutate: 14 kg

Putere motor (CP): 2.3 CP

Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…