Motor de barca Honda BF2.3DH SCHU, cizma scurta, 2.3 CP
Motor de barca Honda BF2.3DH SCHU, cizma scurta, 2.3 CP
Cod: BF2.3DHSCHU
![]() |
![]() Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia |
Pret de lista: 4.310,65 LEI
Pret fara TVA: 3.562,52 LEI
Descriere
Motorul de barca Honda BF2.3 SCHU, 2.3 CP este unul dintre cele mai usoare motoare de barca in patru timpi din lume.
Doar pentru ca este usor, nu inseamna ca am redus puterea, BF2.3 are cu 15% mai multa putere fata de predecesorul sau.
Motorul de barca Honda BF2.3 SCHU, 2.3 CP are un design avansat din punct de vedere tehnologic care iti ofera putere si performanta – fara a sacrifica portabilitatea.
Gestionare comenzi Eche "Tiller Handle".
Fabricat in Japonia
Motorul de barca Honda BF2.3 SCHU, 2.3 CP are urmatoarele avantaje:
-Cel mai usor motor din clasa sa
-Cu 15% mai multa putere
-Rezervor combustibil cu 12% mai mare
-Cel mai economicos la nivel mondial.
Lightweight - Design compact, ușor pentru portabilitate usoara
Alegerea unui motor exterior ușor asigură o mai bună manevrare, eficiență a consumului de combustibil și ușurință în transport.
Recoil start - Pornire cu recul pentru motoarele de barca exterioare.
O **pornire cu recul**, cunoscută și ca **pornire prin tragere**, este o metodă manuală de pornire a unui motor, folosită în mod obișnuit la motoarele mici, cum ar fi motoarele exterioare. Nu uitați, pornirea cu recul este o metodă simplă și fiabilă, mai ales pentru motoarele mai mici. Cu toate acestea, unele outboard moderne vin și cu opțiuni de pornire electrică pentru un plus de confort.
Integrated fuel tank - Rezervor de combustibil integrat.
Portabilitate și comoditate îmbunătățite.
Throttle tensioner - Întinzator
Îmbunătățește controlul clapetei de direcție.
Integrated carrying handle - Mâner de transport integrat
Îmbunătățește portabilitatea
360 Steering - Direcție 360˚ pentru simplificarea manevrabilitatii
Specificatii
Capacitate cilindrina: 57 cmc
Turatie maxima: 6000 rpm
Racire motor: Cu aer
Admisie carburant: 1 carburator
Sistem electronic: Cu tranzistori
Gestionare comenzi: Comanda la eche
Tip pornire: Manuala la sfoara
Evacuare gaze: In apa
Raport de transmisie: 2,42 : 1
Elice: Plastic, 3 palete
Volum rezervor benzina: 1.1 l
Inclinare motor: Manuala in 4 trepte
Lungime cizma: 418 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 945 mm
Lungime (cu maner): 410 mm
Latime: 280 mm
Greutate: 13.5 kg
Putere motor (CP): 2.3 CP
Observatii
Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.
Cod comanda: BF2.3DHSCHU
Motorul de barca Honda BF2.3 SCHU, 2.3 CP este unul dintre cele mai usoare motoare de barca in patru timpi din lume.
Doar pentru ca este usor, nu inseamna ca am redus puterea, BF2.3 are cu 15% mai multa putere fata de predecesorul sau.
Motorul de barca Honda BF2.3 SCHU, 2.3 CP are un design avansat din punct de vedere tehnologic care iti ofera putere si performanta – fara a sacrifica portabilitatea.
Gestionare comenzi Eche "Tiller Handle".
Fabricat in Japonia
Motorul de barca Honda BF2.3 SCHU, 2.3 CP are urmatoarele avantaje:
-Cel mai usor motor din clasa sa
-Cu 15% mai multa putere
-Rezervor combustibil cu 12% mai mare
-Cel mai economicos la nivel mondial.
Lightweight - Design compact, ușor pentru portabilitate usoara
Alegerea unui motor exterior ușor asigură o mai bună manevrare, eficiență a consumului de combustibil și ușurință în transport.
Recoil start - Pornire cu recul pentru motoarele de barca exterioare.
O **pornire cu recul**, cunoscută și ca **pornire prin tragere**, este o metodă manuală de pornire a unui motor, folosită în mod obișnuit la motoarele mici, cum ar fi motoarele exterioare. Nu uitați, pornirea cu recul este o metodă simplă și fiabilă, mai ales pentru motoarele mai mici. Cu toate acestea, unele outboard moderne vin și cu opțiuni de pornire electrică pentru un plus de confort.
Integrated fuel tank - Rezervor de combustibil integrat.
Portabilitate și comoditate îmbunătățite.
Throttle tensioner - Întinzator
Îmbunătățește controlul clapetei de direcție.
Integrated carrying handle - Mâner de transport integrat
Îmbunătățește portabilitatea
360 Steering - Direcție 360˚ pentru simplificarea manevrabilitatii
Tip motor: OHV - 1 cilindru, 2 valve
Capacitate cilindrina: 57 cmc
Turatie maxima: 6000 rpm
Racire motor: Cu aer
Admisie carburant: 1 carburator
Sistem electronic: Cu tranzistori
Gestionare comenzi: Comanda la eche
Tip pornire: Manuala la sfoara
Evacuare gaze: In apa
Raport de transmisie: 2,42 : 1
Elice: Plastic, 3 palete
Volum rezervor benzina: 1.1 l
Inclinare motor: Manuala in 4 trepte
Lungime cizma: 418 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 945 mm
Lungime (cu maner): 410 mm
Latime: 280 mm
Greutate: 13.5 kg
Putere motor (CP): 2.3 CP
Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.
-
Ulei pentru motoare de barci Honda 10W30, 1l, motoare in 4 timpi benzina
Preț: 67,57 LEI
Pret fara TVA: 55,84 LEI
Cod: 08221999100HE
- In stoc
-
Ulei de transmisie, 1l, HONDA MARINE SAE90 GL4
Preț: 93,45 LEI
Pret fara TVA: 77,23 LEI
Cod: 08251999102HE
- Stoc limitat
-
Rezervor de combustibil pentru motoare barca, 12 litri
Preț: 1.133,27 LEI
Pret fara TVA: 936,59 LEI
Cod: 17500-ZV4-G02
- Intreaba stoc
-
Rezervor de combustibil pentru motoare barca, 25 litri
Preț: 1.133,27 LEI
Pret fara TVA: 936,59 LEI
Cod: 17500-ZV5-G01
- Intreaba stoc
Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…