Motopompa apa murdara tip WT40X DE

.

Motopompa apa murdara tip WT40X DE

Cod: WT40XK3DE



Motopompa apa murdara tip WT40X DE HONDA

Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia

Pret de lista: 9.818,76 LEI

Pret fara TVA: 8.251,06 LEI

Descriere

WT40 are un superb si fiabil motor Honda, OHV in 4 timpi, cu dispozitiv integrat de alarma de ulei si isi mareste performantele cu un rotor conic special proiectat, cu eficienta ridicata la amorsare si la pompare.
Motorul este fixat pe suporti din cauciuc, pentru reducerea vibratiilor si a tensiunilor in carcasa.
Corpul bazin cu zonele de aspiratie si refulare distincte este turnat din aliaj de aluminiu.
Corpul cu carcasa spirala este turnat din aliaj de fonta cu crom, rezistent la uzura-prevazut cu un blindaj cromat, montat pe un capac detasabil(permite curatarea usoara).
Clapeta de retinere, pe aspiratie, in corpul pompei, in vederea autoamorsarii la punerea in functiune.
Presetupa din material special rezistent la abraziune si coroziune, cadru de protectie robust, pornire usoara, consum redus de carburant.

Date tehnice

Adancime de aspiratie: 8 m
Inaltime refulare: 25 m
Diametru maxim particulei: 31 mm
Debit maxim: 1600 L/min
Timp amorsare: 150 sec
Racord: 4”

Motor: HONDA  GX390
Putere nominala: 11.83 CP @3600 rpm
Tip: OHV,  monocilindru, inclinat, 4 timpi, racire cu aer
Capacitate cilindrica: 389  cm³
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate baie de ulei: 1.1 l
Volum rezervor: 6,1 l
Consum de combustibil la putere maxima: 3,1 l/h l@ 3600 rpm
Pornire: La sfoara
Dimensiuni: 735 x 535 x 565 mm
Masa: 78 kg

Set livrare

Protectie lipsa ulei.
3 clame prindere.
2 cuple filetate pentru furtun.
Sorb 4"

Cod comanda: WT40XK3DE

HONDA

Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia

Service

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 9.818,76 LEI

Pret fara TVA: 8.251,06 LEI

  • Intreaba stoc

Adauga in cos



WT40 are un superb si fiabil motor Honda, OHV in 4 timpi, cu dispozitiv integrat de alarma de ulei si isi mareste performantele cu un rotor conic special proiectat, cu eficienta ridicata la amorsare si la pompare.
Motorul este fixat pe suporti din cauciuc, pentru reducerea vibratiilor si a tensiunilor in carcasa.
Corpul bazin cu zonele de aspiratie si refulare distincte este turnat din aliaj de aluminiu.
Corpul cu carcasa spirala este turnat din aliaj de fonta cu crom, rezistent la uzura-prevazut cu un blindaj cromat, montat pe un capac detasabil(permite curatarea usoara).
Clapeta de retinere, pe aspiratie, in corpul pompei, in vederea autoamorsarii la punerea in functiune.
Presetupa din material special rezistent la abraziune si coroziune, cadru de protectie robust, pornire usoara, consum redus de carburant.

Adancime de aspiratie: 8 m
Inaltime refulare: 25 m
Diametru maxim particulei: 31 mm
Debit maxim: 1600 L/min
Timp amorsare: 150 sec
Racord: 4”

Motor: HONDA  GX390
Putere nominala: 11.83 CP @3600 rpm
Tip: OHV,  monocilindru, inclinat, 4 timpi, racire cu aer
Capacitate cilindrica: 389  cm³
Combustibil: Benzina fara plumb
Capacitate baie de ulei: 1.1 l
Volum rezervor: 6,1 l
Consum de combustibil la putere maxima: 3,1 l/h l@ 3600 rpm
Pornire: La sfoara
Dimensiuni: 735 x 535 x 565 mm
Masa: 78 kg

Protectie lipsa ulei.
3 clame prindere.
2 cuple filetate pentru furtun.
Sorb 4"

Este ideala pentru irigari, controlul inundatiilor, constructii si drenaje bazine si iazuri.
Particulele solide (nisip, pietris si bete) pot trece cu usurinta prin pompa fara a cauza deteriorari.

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…