Motor de barca Honda BF50DK4 LRTU, cizma lunga, 50 CP

.

Motor de barca Honda BF50DK4 LRTU, cizma lunga, 50 CP

Cod: BF50DK4LRTU



Motor de barca Honda BF50DK4 LRTU, cizma lunga, 50 CP HONDA MARINE

Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia

Pret de lista: 33.645,18 LEI

Pret fara TVA: 27.805,93 LEI

Descriere

Motorul de barca Honda BF50 DK4, reproiectat recent, este compact și plin de caracteristici avansate, oferind cea mai ușoară greutate și cea mai mare viteză din clasa lui. BF50 este un motor lateral ușoar, avansat din punct de vedere tehnologic, cu un raport excelent de putere-greutate, o accelerație puternică și o eficiență impresionantă a combustibilului.
La fel ca toate motoarele Honda în patru timpi, arborele cotit și pompa de ulei din acest motor sunt foarte fiabile și asigură o durată de viață lungă a motorului. 
Injecție electronică programată -  pentru pornire ușoară, răspuns instantaneu a accelerației, viteze mai mici de trolling și economie generală de combustibil mai bună.

Lean Burn Control -  Această caracteristică mărește eficiența combustibilului, permițând combustiei să funcționeze pe un amestec mai slab aer-combustibil. La viteza de croazieră, motoarele Honda funcționează cu până la 20% mai puțin combustibil decât alte motoare din gama.
Motorul nu produce zgomot la viteze mari și mici, consumă mai puțin combustibil, acoperire anticorozivă protejată.

Fabricat in Japonia.
Motorul de barca Honda BF50DK4,50 CP, are urmatoarele avantaje:
– 3 cilindri pentru performanțe line
– pornire electrica, foarte ușoară
– cilindree mare
– posibilitatea de a fi legat la un kit de monitorizare de la distanta(cu diverse ceasuri) NMEA2000

BLAST (Boosted Low Speed ​​Torque) - este activat printr-o mișcare rapidă a clapetei de accelerație pentru cu injectie electronica de combustibil PGM-Fi ofera o acceleratie instantanee astfel încât sa puteti ajunge rapid la viteza de croaziera. BLAST este o tehnologie dezvoltată de Honda pentru motoarele outboard. Îmbunătățește accelerația la viteze mici prin ajustarea agresivă a curbei de aprindere atunci când mutați rapid controlul clapetei de accelerație.  Indiferent dacă navigați pe ape calme sau abordați condiții dificile, BLAST™ asigură o experiență mai lină și mai receptivă.

ECOmo - Eficiență superioară a combustibilului.
Pentru călătorie la viteze constante vei intra în ECOmo, sistemul de management al optimizării combustibilului al motorului menit să reducă consumul de combustibil ori de câte ori este posibil.

Injecția programată de combustibil, sau PGMFI / PGM-FI -  este numele dat de Honda unui sistem electronic de injecție multipunct digital proprietar pentru motoarele cu ardere internă. Acesta a fost disponibil de la începutul anilor 1980.Acest sistem a fost utilizat  în motociclete, automobile și motoare outboard.
Sistemul PGM-FI se bazează pe un senzor piezoelectric pentru a măsura presiunea aerului din galeria de admisie, apoi combină aceste date cu turația arborelui cotit și alte informații pentru a calcula cantitatea de aer și interpretează datele folosind hărți de performanță. Combustibilul este injectat intermitent în orificiile de admisie. PGM-FI are, de asemenea, o întrerupere a combustibilului pentru accelerație și un sistem de autodiagnosticare.

Multi-function tiller handle - Mâner reglabil pentru maxim confort cu comenzi amplasate convenabil.
Pe scurt, un mâner multifuncțional combină diferite comenzi într-o singură unitate, făcându-l versatil și ușor de utilizat pentru operatorii de ambarcațiuni. Indiferent dacă navigați în ape calme sau vă confruntați cu condiții dificile, acest tip de mâner pentru timone oferă un control eficient asupra motorului dumneavoastră exterior.

Engine protection and security - Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:
Monitorizarea stării motorului:
– Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.
– Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.
Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

Through hub exhaust - Eșapament prin butuc
“Definiție”:
– “Through-Hub Exhaust” se referă la un tip specific de design de elice a bărcii.
– La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.
“Cum funcționează”:
– Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).
– Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.
– Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.
“Avantaje”:
– “Funcționare mai silențioasă”: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.
– “Clean Water Flow”: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.
“Aplicație”:
– Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.
– Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.
Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

POWER TRIM AND TILT este o caracteristică esențială a motoarelor de barca exterioare, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul. Să ne afundăm în detalii:
Funcționalitate:
– **Trim**: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.
– **Tilt**: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:
– **Trailering**: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.
– **Acostare și plajă**: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.
– **Lansare**: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.
– **Depanare**: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

Electric start - Un sistem cu **pornire electrică** vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:
Avantajele pornirii electrice:
– **Confort**: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.
– **Fiabilitate**: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.
– **Siguranță**: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.
Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

Specificatii

Tip motor: OHC - 3 cilindri, 6 valve
Capacitate cilindrina: 808 cmc
Turatie maxima: 6000 rpm
Racire motor: Cu lichid (cu termostat)
Admisie carburant: Cu injectie programata PMG-FI
Sistem electronic: "Electronic PGM-IM"
Gestionare comenzi: Comanda la distanta
Tip pornire: Electrica
Incarcare baterie: 17 A
Evacuare gaze: Dirijat pe la elice
Trolling plaja de operare: 850 - 1100 rpm
Raport de transmisie: 2,08 : 1
Elice: Aluminiu, 3 palete
Volum rezervor benzina: 25 l
Senzor temperatura ridicata: Inclus
Senzor presiune ulei: Inclus
Inclinare motor: Electrica "Power Trim & Tilt"
Lungime cizma: 521 mm
Inaltime totala (cu motor cu tot): 1281 mm
Lungime (cu maner): 694 mm
Latime: 390 mm
Greutate: 98 kg
Putere motor (CP): 50 CP

Observatii

Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.

Consum combustibil:

Viteza (rpm)

Viteză(noduri)

Consum(l/h)

850

1.000

1.500

2.000

2.500

3.000

3.500

4.000

4.500

5.000

5.500

6.000

6.200

2.2

3.0

3.6

5.4

5.8

6.8

9.8

15.7

19.1

22.0

24.5

27.2

28.1

0.9

1.2

1.8

2.7

3.5

4.8

6.5

8.0

9.3

13.1

16.8

20.7

23.1


Cod comanda: BF50DK4LRTU

HONDA MARINE

Honda Motor Co., Ltd, Tokyo, Japonia

Review-uri

Nota: 0.0 / 0

Preț: 33.645,18 LEI

Pret fara TVA: 27.805,93 LEI

  • Stoc limitat

Adauga in cos



Motorul de barca Honda BF50 DK4, reproiectat recent, este compact și plin de caracteristici avansate, oferind cea mai ușoară greutate și cea mai mare viteză din clasa lui. BF50 este un motor lateral ușoar, avansat din punct de vedere tehnologic, cu un raport excelent de putere-greutate, o accelerație puternică și o eficiență impresionantă a combustibilului.
La fel ca toate motoarele Honda în patru timpi, arborele cotit și pompa de ulei din acest motor sunt foarte fiabile și asigură o durată de viață lungă a motorului. 
Injecție electronică programată -  pentru pornire ușoară, răspuns instantaneu a accelerației, viteze mai mici de trolling și economie generală de combustibil mai bună.

Lean Burn Control -  Această caracteristică mărește eficiența combustibilului, permițând combustiei să funcționeze pe un amestec mai slab aer-combustibil. La viteza de croazieră, motoarele Honda funcționează cu până la 20% mai puțin combustibil decât alte motoare din gama.
Motorul nu produce zgomot la viteze mari și mici, consumă mai puțin combustibil, acoperire anticorozivă protejată.

Fabricat in Japonia.
Motorul de barca Honda BF50DK4,50 CP, are urmatoarele avantaje:
– 3 cilindri pentru performanțe line
– pornire electrica, foarte ușoară
– cilindree mare
– posibilitatea de a fi legat la un kit de monitorizare de la distanta(cu diverse ceasuri) NMEA2000

BLAST (Boosted Low Speed ​​Torque) - este activat printr-o mișcare rapidă a clapetei de accelerație pentru cu injectie electronica de combustibil PGM-Fi ofera o acceleratie instantanee astfel încât sa puteti ajunge rapid la viteza de croaziera. BLAST este o tehnologie dezvoltată de Honda pentru motoarele outboard. Îmbunătățește accelerația la viteze mici prin ajustarea agresivă a curbei de aprindere atunci când mutați rapid controlul clapetei de accelerație.  Indiferent dacă navigați pe ape calme sau abordați condiții dificile, BLAST™ asigură o experiență mai lină și mai receptivă.

ECOmo - Eficiență superioară a combustibilului.
Pentru călătorie la viteze constante vei intra în ECOmo, sistemul de management al optimizării combustibilului al motorului menit să reducă consumul de combustibil ori de câte ori este posibil.

Injecția programată de combustibil, sau PGMFI / PGM-FI -  este numele dat de Honda unui sistem electronic de injecție multipunct digital proprietar pentru motoarele cu ardere internă. Acesta a fost disponibil de la începutul anilor 1980.Acest sistem a fost utilizat  în motociclete, automobile și motoare outboard.
Sistemul PGM-FI se bazează pe un senzor piezoelectric pentru a măsura presiunea aerului din galeria de admisie, apoi combină aceste date cu turația arborelui cotit și alte informații pentru a calcula cantitatea de aer și interpretează datele folosind hărți de performanță. Combustibilul este injectat intermitent în orificiile de admisie. PGM-FI are, de asemenea, o întrerupere a combustibilului pentru accelerație și un sistem de autodiagnosticare.

Multi-function tiller handle - Mâner reglabil pentru maxim confort cu comenzi amplasate convenabil.
Pe scurt, un mâner multifuncțional combină diferite comenzi într-o singură unitate, făcându-l versatil și ușor de utilizat pentru operatorii de ambarcațiuni. Indiferent dacă navigați în ape calme sau vă confruntați cu condiții dificile, acest tip de mâner pentru timone oferă un control eficient asupra motorului dumneavoastră exterior.

Engine protection and security - Funcții de monitorizare a motorului pentru motoarele de barca exterioare. Aceste funcții joacă un rol crucial în asigurarea performanței, fiabilității și siguranței optime. Iată ce trebuie să știți:
Monitorizarea stării motorului:
– Definiție: monitorizarea stării motorului este o abordare proactivă a întreținerii. Aceasta implică monitorizarea continuă a sănătății și performanței unui motor în timp real.
– Scop: urmărind diferiți parametri, cum ar fi temperatura, presiunea,  vibrația  și  starea uleiului , monitorizarea în stare detectează devreme potențiale probleme. Acest lucru permite întreținerea la timp și previne defecțiunile neașteptate ale motorului.
Pe scurt, funcțiile de monitorizare a motorului sunt esențiale pentru menținerea motoarelor în stare optimă. Detectând abaterile și abordând problemele cu promptitudine, asigurăm funcționarea fără probleme și prelungim durata de viață a motorului.

Through hub exhaust - Eșapament prin butuc
“Definiție”:
– “Through-Hub Exhaust” se referă la un tip specific de design de elice a bărcii.
– La elicele de evacuare prin butuc, gazele de evacuare din motor trec prin butucul (centrul) elicei fără a intra în contact direct cu palele elicei.
“Cum funcționează”:
– Palele elicei sunt atașate la un butuc rotund (butucul).
– Pe măsură ce motorul funcționează, gazele de eșapament ies prin orificiile din cutia de viteze din jurul arborelui elicei.
– Fluxul de apă din jurul lamelor ajută la atenuarea zgomotului de evacuare, acționând ca un amortizor natural.
“Avantaje”:
– “Funcționare mai silențioasă”: elicele de evacuare prin butuc sunt mai silențioase datorită apei care acționează ca o tobă de eșapament.
– “Clean Water Flow”: Gazele de eșapament nu interferează cu paletele elicei, asigurând o accelerație bună și performanță de tragere în gaură.
“Aplicație”:
– Elicele de evacuare prin butuc se găsesc în mod obișnuit pe sistemele marine “exterior” și “propulsie”.
– Nu sunt utilizate de obicei în aplicații “inboard”.
Pe scurt, elicele de evacuare prin butuc oferă performanțe eficiente, reducând în același timp zgomotul. Dacă vă gândiți la opțiunile de elice pentru motorul dvs. exterior, înțelegerea acestui design vă poate ajuta să faceți o alegere informată.

POWER TRIM AND TILT este o caracteristică esențială a motoarelor de barca exterioare, îmbunătățind atât performanța, cât și confortul. Să ne afundăm în detalii:
Funcționalitate:
– **Trim**: Funcția de trim ajustează unghiul motorului exterior în raport cu coca ambarcațiunii. Vă permite să optimizați performanța ambarcațiunii prin reglarea fină a unghiului de tracțiune. De exemplu, atunci când navigați la viteze mari, ridicarea motorului în sus reduce rezistența și îmbunătățește eficiența combustibilului.
– **Tilt**: Funcția de înclinare ridică sau coboară. Este util pentru diferite scenarii:
– **Trailering**: Înclinați motorul în sus pentru a preveni lovituri pe drum în timpul transportului.
– **Acostare și plajă**: Ridicați motorul pentru a evita deteriorarea în apele puțin adânci.
– **Lansare**: Coborâți motorul pentru o intrare lină a apei.
– **Depanare**: Înclinați motorul pentru a accesa ușor componentele.

Electric start - Un sistem cu **pornire electrică** vă permite să porniți motorul exterior al bărcii dvs. cu confortul de a roti o cheie, similar cu pornirea unei mașini. Iată cum funcționează:
Avantajele pornirii electrice:
– **Confort**: Nu este nevoie să trageți un cablu sau să porniți manual motorul. Pur și simplu rotiți cheia.
– **Fiabilitate**: Sistemele de pornire electrică sunt fiabile și consecvente.
– **Siguranță**: Elimina efortul fizic necesar pentru pornirea manuală, reducând solicitarea operatorului.
Amintiți-vă, outboardurile cu pornire electrică oferă ușurință în utilizare și sunt deosebit de benefice pentru motoarele mai mari. Indiferent dacă pleci pentru o croazieră pe îndelete sau pentru o expediție de pescuit, pornirea electrică face ca pornirea motorului ambarcațiunii tale să fie ușoară!

Tip motor: OHC - 3 cilindri, 6 valve

Capacitate cilindrina: 808 cmc

Turatie maxima: 6000 rpm

Racire motor: Cu lichid (cu termostat)

Admisie carburant: Cu injectie programata PMG-FI

Sistem electronic: "Electronic PGM-IM"

Gestionare comenzi: Comanda la distanta

Tip pornire: Electrica

Incarcare baterie: 17 A

Evacuare gaze: Dirijat pe la elice

Trolling plaja de operare: 850 - 1100 rpm

Raport de transmisie: 2,08 : 1

Elice: Aluminiu, 3 palete

Volum rezervor benzina: 25 l

Senzor temperatura ridicata: Inclus

Senzor presiune ulei: Inclus

Inclinare motor: Electrica "Power Trim & Tilt"

Lungime cizma: 521 mm

Inaltime totala (cu motor cu tot): 1281 mm

Lungime (cu maner): 694 mm

Latime: 390 mm

Greutate: 98 kg

Putere motor (CP): 50 CP

Pentru a beneficia de garantie pentru motor, este obligatorie efectuarea rodajului in unul din service-urile noastre sau intr-un atelier autorizat HONDA MARINE.

Consum combustibil:

Viteza (rpm)

Viteză(noduri)

Consum(l/h)

850

1.000

1.500

2.000

2.500

3.000

3.500

4.000

4.500

5.000

5.500

6.000

6.200

2.2

3.0

3.6

5.4

5.8

6.8

9.8

15.7

19.1

22.0

24.5

27.2

28.1

0.9

1.2

1.8

2.7

3.5

4.8

6.5

8.0

9.3

13.1

16.8

20.7

23.1


  • Honda Marine BF40 / BF50

Nu exista review-uri, fi primul care lasa un review…